Ichi عنوان یک بازی ساده ی پازل می باشد که پس از انتشار نسخه ی موبایل ، هم اکنون نسخه ی ویندوز آن نیز در دسترس می باشد . گول سادگی این بازی را نخورید ! در مراحل بالاتر این بازی می تواند سرعت و ذهن شما را به چالش بکشد . تمام کاری که در این بازی می بایست انجام دهید ، هدایت توپ در حال حرکت به مکان های حلقه های طلایی مشخص است که این کار با مثلث های قرار گرفته در بازی انجام می شود . با دسترسی به اینترنت به راحتی مراحل بیشتری که توسط سایر پلیرها خلق شده اند را بازی نمایید و یا خود شما نیز مرحله ای جدید بسازید و با دوستان خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید .

 

| به همراه دانلود نسخه های آندروید و آیفون |

 

Ichi PC دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichi

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Ichi S2 s دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichi Ichi S1 s دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichi

Ichi S4 s دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichi Ichi S3 s دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichi

 

 

download دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichiدانلود نسخه ویندوز بازی – حجم ۲۳.۴ مگابایت | لینک کمکی

download دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichiدانلود نسخه آندروید بازی – حجم ۲۲.۰ مگابایت | لینک کمکی

download دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichiدانلود نسخه آیفون بازی – حجم ۲۹.۱ مگابایت | لینک کمکی

 


موضوعات مرتبط: بازی موبایل ، ،
برچسب‌ها: : بازی آندروید, بازی اندروید, بازی جدید اندروید, بازی جدید برای کامپیوتر, بازی جدید فکری دخترانه, بازی دخترانه, بازی فکری کم حجم ,

تاريخ : دو شنبه 26 خرداد 1393 | 15:4 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

بازی BADLAND یک بازی ماجراجویی می باشد که برنده جوایز زیادی در سال ۲۰۱۳ شده است و توسط بیشتر سایت‌های نقد بازی، امتیاز کامل را گرفته است. بازی در یک جنگل پر از درخت و گل و حیوانات روی می‌دهد. با اینکه جنگل خیلی زیبا به‌نظر می‌رسد، ولی یک چیز در آن انگار درست نیست! این شما هستید که باید در نقش یکی از موجودات جنگل، به کشف و جستجو در جنگل بپردازید تا مشکلات موجود در آن را پیدا کنید. این بازی دارای بیش از ۷۰ مرحله‌ی کاملاً متنوع است و علاوه بر آن دارای حالت چندنفره یا Multiplayer است که در آن تا ۴ نفر می‌توانند همزمان با یکدیگر بازی کنند. در دو آپدیت جدید بازی بیش ۲۰ مرحله‌ی جدید در بخش Day II بازی اضافه شده است. این بازی حالا بیش از ۷ میلیون بار دانلود شده است و بسیار موفق بوده. 

 

badland android بازی محبوب و سرگرم کننده  BADLAND 1.7   اندروید

 

 

password بازی محبوب و سرگرم کننده  BADLAND 1.7   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی محبوب و سرگرم کننده  BADLAND 1.7   اندروید لینک دانلود فایل نصب – ۱۱ مگابایت | لینک کمکی

download بازی محبوب و سرگرم کننده  BADLAND 1.7   اندروید لینک دانلود دیتا – ۱۴۰ مگابایت

 


موضوعات مرتبط: بازی موبایل ، ،
برچسب‌ها: دانلود اپلیکیشن Android, دانلود اپلیکیشن آندروید, دانلود اپلیکیشن اندروید, دانلود بازی Android, دانلود بازی BADLAND برای Android ,

تاريخ : شنبه 23 آذر 1392 | 13:25 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید!

در آپدیت جدید این بازی، یک پک جدید به مراحل بازی اضافه شده است که نام آن Disco Era است! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

cut the rope time travel 1.1 بازی زیبای Cut the Rope: Time Travel 1.1   آیفون و آیپد

 

 

password بازی زیبای Cut the Rope: Time Travel 1.1   آیفون و آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی زیبای Cut the Rope: Time Travel 1.1   آیفون و آیپد  لینک دانلود – 34 مگابایت | لینک کمکی

 

 


موضوعات مرتبط: بازی موبایل ، ،

تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 | 9:59 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

بازی Let's Create! Pottery یک ابزار سرگرم‌کننده برای شماست تا خلاقیت خود را در سفالگری به‌نمایش بگذارید. این بازی با ظاهری زیبا به‌شما اجازه می‌دهد شکل مورد علاقه‌ی خود را به‌صورت یک کوزه یا گلدان به‌وجود آورید و سپس با رنگ‌ها و طرح‌های مورد علاقه‌ی خود طرحتان را به پایان برسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

lets create pottery android بازی زیبای سفالگری Lets Create! Pottery 1.50   اندروید

 

 

password بازی زیبای سفالگری Lets Create! Pottery 1.50   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی زیبای سفالگری Lets Create! Pottery 1.50   اندروید  لینک دانلود – 33 مگابایت | لینک کمکی

 


موضوعات مرتبط: بازی موبایل ، ،
برچسب‌ها: دانلود اپلیکیشن Android, دانلود اپلیکیشن آندروید, دانلود اپلیکیشن اندروید, دانلود بازی Android, دانلود بازی Let's Create Pottery برای Android, دانلود بازی Let's Create Pottery برای آندروید, دانلود بازی Let's Create Pottery برای اندروید, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اندروید با لینک مستقیم, دانلود رایگان بازی و نرم افزار اندروید ,

تاريخ : سه شنبه 15 مرداد 1392 | 2:41 | نویسنده : محمدرضا یگانه |


بازی زیبا و سرگرم کننده Skater Nation 1.2.1 – آیفون و آیپد

 

اگر به اسکیت‌سواری و بازی‌هایی که در این زمینه هستند علاقه دارید بهتر است بازی زیبای Skater Nation را امتحان کنید! این بازی ۳بعدی با قابلیت‌های متنوع خود و آزادی عمل مناسبی که در اختیارتان قرار می‌دهد یکی از بهترین بازی‌های اسکیت‌سواری برای آیفون و آیپد به‌شمار می‌رود. سازنده‌ی این بازی شرکت معتبر Gameloft بوده و تلاش خود را کرده است تا یک تجربه شیرین از اسکیت سواری را در اختیار شما قرار دهد. در این بازی بیش از ۳۰ حرکت با اسکیت برای انجام دادن وجود دارد که هرچه بهتر بتوانید با اسکیت حرکات نمایشی انجام دهید، نهایتاً امتیاز بالاتری نیز کسب می‌کنید. این بازی همچنین دارای ۱۰ فضای متفاوت همانند ساحل، منطقه مسکونی و پارک برای بازی کردن است. 

 

skater nation بازی زیبا و سرگرم کننده Skater Nation 1.2.1   آیفون و آیپد

 

 

password بازی زیبا و سرگرم کننده Skater Nation 1.2.1   آیفون و آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی زیبا و سرگرم کننده Skater Nation 1.2.1   آیفون و آیپد لینک دانلود – 108 مگابایت | لینک کمکی

 

 


موضوعات مرتبط: بازی موبایل ، ،
برچسب‌ها: دانلود اپلیکیشن iOS , دانلود اپلیکیشن iPad , دانلود اپلیکیشن iPhone , دانلود اپلیکیشن آیفون , دانلود اپلیکیشن آیپد , دانلود بازی iOS , دانلود بازی iPad , دانلود بازی iphone , دانلود بازی Skater Nation برای iOS , دانلود بازی Skater Nation برای iPad , دانلود بازی Skater Nation برای iPhone , دانلود بازی Skater Nation برای آیفون , دانلود بازی Skater Nation برای آیپد , دانلود بازی آیفون , دانلود بازی آیفون با لینک مستقیم , دانلود بازی آیپد ,

تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391 | 18:39 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

 

 

 

 

مجموعه بازی های جدید آندروید Random Android Games Pack

Random Android Games Pack – شاید جستجو و دانلود بازی های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین بازی های جذاب برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این بازی ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این بازی ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

Random Android Games Pack III 2013-FL

 

 

Random Android Games Pack مجموعه بازی های جدید آندروید Random Android Games Pack

 

 

caution مجموعه بازی های جدید آندروید Random Android Games Pack توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download مجموعه بازی های جدید آندروید Random Android Games Pack برای مشاهده ی لیست بازیها کلیک کنید .

 

download مجموعه بازی های جدید آندروید Random Android Games Pack دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload   Direct Link

 


موضوعات مرتبط: بازی موبایل ، ،
برچسب‌ها: دانلود Pack بازی آندروید 2013 , دانلود رایگان بازی اندروید 2013 , دانلود رایگان پک بازی های آندرویدی , دانلود مجموعه ای از جدید ترین بازی های آندروید , دانلود مجموعه بازی های آندروید , دانلود پک 2013 بازی های آندروید , دانلود پک بازی آندروید , دانلود پک بازی آندروید 2013 , دانلود پک بازی آندروید جدید , دانلود پک بازی اندروید , دانلود پک بازی برای Android , دانلود پک بازی های اندروید ,

تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391 | 18:9 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

 

 

بازی اتومبیل رانی Drag Racing 3D 1.5 – اندروید

بازی Drag Racing یک بازی ماشین‌سواری سه‌بعدی و جذاب است که در آن قابلیت‌های متنوعی وجود دارد. در این بازی بیشتر از ۲۰ نوع ماشین وجود دارد که می‌توان هر خودرو را ارتقا داد. این بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و شما می‌توانید سطح گرافیک آن را بسته به قدرت موبایل خود تغییر دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

drag racing 3d android  بازی اتومبیل رانی Drag Racing 3D 1.5   اندروید

 

 

password  بازی اتومبیل رانی Drag Racing 3D 1.5   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download  بازی اتومبیل رانی Drag Racing 3D 1.5   اندروید لینک دانلود – 26 مگابایت | لینک کمکی


موضوعات مرتبط: بازی موبایل ، ،
برچسب‌ها: دانلود اپلیکیشن Android , دانلود اپلیکیشن آندروید , دانلود اپلیکیشن اندروید , دانلود بازی Android , دانلود بازی Drag Racing 3D برای Android , دانلود بازی Drag Racing 3D برای آندروید , دانلود بازی Drag Racing 3D برای اندروید , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اندروید با لینک مستقیم , دانلود رایگان بازی و نرم افزار اندروید ,

تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391 | 10:59 | نویسنده : محمدرضا یگانه |

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.: Weblog Themes By VatanSkin :.